Site-navigatie

Veelgestelde vragen

Hieronder de meestgestelde vragen aan het Pictogenda-team. Staat jouw vraag er niet tussen? Bel dan naar 030 – 638 37 36 of stuur een mail naar pictogenda@bsl.nl.

Ik zou graag eigen plaatjes (foto’s of pictogrammen) willen printen, kan dat?

Het printen van eigen plaatjes en pictogrammen is niet mogelijk via Pictogenda.nl. Via de website www.pictoselector.eu kun je gratis eigen plaatjes, bijvoorbeeld een foto van jezelf of je vader of moeder, uploaden en printen op de Pictogenda stickervellen.

Hoe sla ik een pictogram op als plaatje?

Na het maken van een eigen stickervel met Pictogrammen (zie: menu-item stickervellen maken) verschijnen alle pictogrammen op een Adobe printerpagina. Door met je rechtermuisknop op het gewenste pictogram te klikken kun je kiezen voor de optie ‘opslaan’. Je kunt ook kiezen voor de optie kopiëren en het pictogram vervolgens plakken in Word.

Ik heb een abonnement, moet ik dan nog een nieuwe agendavulling bestellen?

Nee, als je een abonnement hebt, krijg je de nieuwe versie jaarlijks automatisch toegestuurd. Dit geldt ook voor de complete agenda en de kalender. De agendavullingen worden in de maand oktober toegestuurd.

Waar kan ik tabbladen en insteekhoezen kopen voor mijn Pictogenda?

Je kunt tabbladen en insteekhoezen bestellen via www.succes.com of www.filofax.nl voor een 6-ringsagendasysteem (internationaal agendasysteem). Via deze leveranciers kun je ook een 6-ringsperforator bestellen.